Kaupungissamme laajat altistumisketjut aiheuttanut koronaryväs on herättänyt kysymyksiä ja keskustelua hengellisen toiminnan jatkamisesta korona-aikana. Tänä epävarmuutta, huolta ja pelkojakin herättävänä aikana kirkkojen rooli on hyvin tärkeä. Yhtä lailla on tärkeää, että sitoudumme jokainen omalta osaltamme yleisesti laadittuihin turvaohjeisiin.