Yhteiskunnan yleistä linjaa seuraten poistamme kaikki kokoontumisrajoitukset. Sunnuntaista 20.2. alkaen tilaisuuksiin mahtuu siis mukaan täysi salillinen osallistujia! Jatkamme edelleen kasvomaskien (tai visiirien) käyttöä ja pidämme jokainen huolta hyvästä käsihygieniasta.